Το 2012 μας χάρισε αρκετές αγωνίες αλλά και επιτυχίες.

Το myVenue.gr, στο ξεκίνημα του περασμένου έτους άρχισε να κάνει τα πρώτα του κρυφά βήματα.
Δεν είχε βγει ακόμα live όταν προκρίθηκε ανάμεσα σε 273 προτάσεις ως μια από τις 3 πιο καινοτόμες στον κλάδο του Τουρισμού (Εταιρικός και Συνεδριακός Τουρισμός). Αυτό γιατί αφορά, σε ένα δίγλωσσο booking εργαλείο που αναπτύσσει τη δυνατότητα για τη διοργάνωση ποικίλων εκδηλώσεων από κατοίκους του εσωτερικού και του εξωτερικού στην Ελλάδα. Ο διαγωνισμός ήταν υψηλού επιπέδου και εφερε τον τίτλο Make Innovation Work,  ενώ διενεργήθηκε από το Ελληνοαμερικανικο Εμπορικό Επιμελητήριο Ελλάδος σε συνεργασία με τη Cisco και υπό την Αιγίδα του Πρωθυπουργού της Ελλάδας.

Το myVenue.gr από τον περασμένο Σεπτέμβριο μπήκε πλέον σε τροχιά ανάπτυξης ενώ συνεχώς ανανεώνει και εμπλουτίζει το περιεχόμενό του και επαναπροσδιορίζει και τελειοποιεί τη διαδικασία διαχείρισης των αιτημάτων που λαμβάνει σε καθημερινή βάση.

Πριν ολοκληρωθεί το 2012, προκρίθηκε για άλλη μια φορά ως μία από τις πιο εμπνευσμένες προτάσεις σε διαγωνισμό της Coca Cola με την ονομασία Reasons to Believe, σαν μια ιδέα που πραγματικά μπορεί να επιφέρει την αλλαγή στον τομέα της.
Kαι λίγο πριν κλείσει σαν έτος το 2012, έδωσε την πρώτη του σημαντική συνέντευξη στη ΝΕΤ στην εκπομπή οι 27 της Ευρώπης του Κώστα Αργυρού, ανάμεσα σε άλλες start ups όπως το ΤaxiBeat, το CoLab, το Cookisto κ.λ.π.

Το myVenue.gr είναι η πρώτη υπηρεσία ανεύρεσης εγκαταστάσεων με βάση στην Ελλάδα η οποία προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ, με έξυπνα εργαλεία B2C και B2B στην on line πλατφόρμα της για να κάνει την ανεύρεση εγκαταστάσεων για όλων των ειδών τις εκδηλώσεις μια απλή υπόθεση. Επιπλέον έχει συστήσει ομάδα εξειδικευμένων συνεργατών η οποία καλύπτωντας διάφορετικούς τομείς, έχει σαν στόχο να υποστηρίζει και offline στις εκάστοτε αναζητήσεις, προσφέροντας Know How για τον τρόπο με τον οποίο θα ήταν καλό να σκέπτεται ο καθένας ανάλογα με την εκδήλωση που επιθυμεί να διοργανώσει. 

Σήμερα μπορούμε να πούμε με μεγάλη μας χαρά πως οι χώροι στο δίκτυό μας συνεχώς αυξάνονται, όπως και η επιθυμία των επισκεπτών μας να βασιστούν πάνω μας αφού στο πρώτο 10ήμερο του 2013 έχουν ήδη διπλασιαστεί τα αιτήματα.

Στόχος μας η καταγραφή όλων των σημείων που θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μια οποιαδήποτε εκδήλωση στην Ελλάδα και η υποβοήθηση για τη διαχείριση, προβολή και ανάπτυξη τόσο των χώρων, όσο και των προορισμών στους οποίους βρίσκονται.

Με την ευκαιρία θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον ηθοποιό Γιώργο Χωραφά για την αποδοχή της συμμετοχής του στην καμπάνια που πρόκειται να ξεκινήσει μέσα στο τρέχον έτος, τους φίλους που μας στήριξαν και μας στηρίζουν στα πρώτα μας βήματα, καθώς και όλους εκείνους που πιστεύουν στην υπηρεσία μας και με τη συμμετοχή και τα σχόλιά τους, μας βοηθούν να την εξελίξουμε και να την κάνουμε καλύτερη.

Προσβλέπουμε να γίνουμε η καλή σας συνήθεια...το μέρος που θα βρείτε το χώρο σας τη στιγμή που τον θέλετε και όπως τον φαντάζεστε στην καλύτερη δυνατή τιμή για κάθε σας εκδήλωση.

Όσο πιο πολύ μας το ζητάτε, τόσο πιο πολύ βάζουμε τα δυνατά μας να το επιτύχουμε!

Με εκτίμηση και ευχές για ένα δημιουργικό μέλλον!

Η Ομάδα Ανάπτυξης και Διαχείρισης του myVenue.gr (γνωρίστε την ομάδα)

Subscribe Now

Εγγραφείτε στη λίστα μας

v.21.22

×
Επιστροφή