Καλοκαίρι 2015.

Αρχές Ιουνίου, που ο καιρος έχει ήδη ζεστάνει στην Αθήνα. Στην πόλη όλα είναι έτοιμα για τη μεγάλη γιορτή.  Θα γίνουν τα εγκαίνια του Πάρκου, της Βιβλιοθηκης και της νέας Λυρικής σκηνής στο Φάληρο. Το έργο του Ρέντσο Πιάνο με τη χρηματοδότηση του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παραδίδεται στους αθηναίους. Με την ευκαιρία αυτή, ξεκινάει ένα τετραήμερο διεθνούς προβολής της πόλης, ως ιδανικού προορισμού για city break.
Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στην Αθήνα (κατά το κλισέ των δελτίων ειδήσεων- που όμως μια χαρά ταιριάζει στην περίσταση). Χιλιάδες ξένοι δημοσιογράφοι έχουν ερθει για να καλύψουν το γεγονός. Εχει βέβαια προηγηθεί μια μεγάλη εκστρατεία δημοσιότητας από το 2013, που σταδιακά ανέβασε το διεθνές ενδιαφέρον για το μεγάλο αρχιτεκτονικό έργο του Ρέντσο Πιάνο (ένα προγραμμα δημοσίων σχέσεων αντίστοιχο με εκείνο για το Μουσείο Γκούγκενχαιμ στο Μπιλμπάο). Παράλληλα, βέβαια, το ενδιαφέρον είναι πολύ μεγάλο και για το «επαναλανσάρισμα» του Μουσείου της Ακρόπολης. Η μεγάλη έκθεση που έχει προγραμματιστεί εκεί συνδυάστηκε με διαφήμιση που ξανέφερε και το Μουσείο στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος.
Ετσι, «ξετυλίγεται» ένα πρόγραμμα προβολής της Αθήνας, στο οποίο συμμετέχουν και ο δήμος και τα ξενοδοχεία της πόλης και της παραλιας με αιχμή τα εγκαίνια του Πάρκου Στ. Νιάρχου αλλα και τη μεγάλη έκθεση στο Mουσείο της Ακρόπολης. Στην πόλη γίνονται χάπενινγκ (όπως το λυρικό λεωφορείο, φεστιβάλ καλοκαιρινου σινεμα, εκθεσεις ζωγραφικής υπαιθριες και άλλα). Ειδικά ανοιχτά λεωφορεια, ντυμένα με τα χρώματα ης καμπάνιας για την πόλη και κάποιοι συρμοί του τραμ της παραλιακης εκτελούν συνεχώς δρομολόγια για την παραλιακή και τις πλαζ εκεί. Παράλληλα τα εμπορικά κέντρα της πόλης και τα μαγαζιά του κέντρου μετέχουν σε ένα πρόγραμμα με Μεγάλες εκπτώσεις – οι τουρίστες μπορουν να ψωνισουν σε ειδικές τιμές τα επώνυμα προιόντα των καταστημάτων. Πολλά εστιατόρια μετέχουν στο «Φεστιβάλ ελληνικής κουζίνας», προσφέροντας σε καλές τιμές το ειδικό μενού τους.
Η Αθήνα, ως ο  ιδανικός προορισμός για  city break είναι στο επικεντρο της δημοσιότητας. Η πόλη (και η χώρα) αφήνουν πίσω τα χρόνια της κατάθλιψης. Είναι η ώρα να αρχίσουν να αποδίδουν τα καλά οργανωμένα πλάνα για την προώθηση της πόλης και την ανάδειξη των μοναδικών θετικών στοιχείων της! . Τώρα είναι η ώρα της γιορτής- μετά θα ακολουθήσει η καινούρια ρουτίνα της τουριστικής αναπτυξης σε υγιείς βάσεις.
Η πόλη  αξιοποίησε ένα μεγάλο γεγονός (το εργο του Πιάνο), το συνδύασε με τα άλλα "ατού" της και τα κατάφερε.
Αλίμονο αν είχε αφήσει την ευκαιρία να πάει χαμένη!

Πηγή: news247.gr

Subscribe Now

Εγγραφείτε στη λίστα μας

v.21.22

×
Επιστροφή